Hallo!

Låt oss göra bloggen aktiv igen!

Om det är okej att jag lånar ett inlägg här, så ska jag berätta att
jag är ny här och kommer vara Fdjk's kompanjon!
Jag ska hjälpa till med designen och kommer hålla Fdjk sällskap med bloggandet!

Låt mig få presentera mig själv! Jag är en 19 årig glad tjej som tycker om LoL och
har det som en hobby i vardagen. Om man ska "sätta" ett namn
på mig så får det bli Kumiho!



Vad skulle Fdjk vilja bli kallad här i sin blogg? Det får Fdjk själv ge svar på sen :)
För jag ska nämligen fixa profil bilder och lite smått info om oss sen hade jag tänkt!

Jag tycker om att titta på film, spela, photoshoppa (random saker)
och framför allt att kolla på anime!! Ja, jag är en anime-nörd som ni kommer få stå ut med!
För att smitta av mig med min kärlek till anime så kommer jag slänga in ett par inlägg då och då ibland
om anime som jag tipsar eller tycker är helt enkelt awesome. Tillbaka till LoL snacket!

Jag har Fdjk's tillåtelse att designa och pynta bloggen, så det ska bli intressant
att se vad jag kan göra med bloggens design..!

Hoppas att ni börjar följa bloggen igen!
Annars blir ju Fdjk och jag ledsna :(

Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Shiezka

Välkommen då Kumiho!

Gött och se att den är på g upp igen ;3

Ser fram emot att följa denna blogg igen ^^

Ha det! Och på återseende! (:

Svar: Man tackar!Hoppas du fortsätter att kommentera på bloggen, vi tycker det är jättekul att läsa vad ni skriver! ^^
Ge gärna tips eller förslag om du vill det!

Kram!

@ Kumiho
Fdjk och Kumiho

2012-07-04 @ 11:23:56
Postat av: classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad


Svar: Vi säger tack!
Fdjk och Kumiho

2012-07-04 @ 11:42:59
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0