Rage på en kommentar



Men om ingen bry sig om den.. Varför finns det folk som kollar den? Och tycker om den? 
Och om du inte gillar den, behöver du inte kolla den! Så enkelt är det.'
-
Det roligaste är väl att jag inte känner någon Johanna Svensson.
Jag har ingen Johanna Svensson på Facebook, så antagligen är du en äcklig fjortis med en fjortisblogg! 
-
Jag är tjej. Jag är jävligt säker på det! 
Men jag gillar inte att dränka mig i typ brunkräm och smink och ha en äcklig fjortisblogg. Sådeså. 
Jag tycker det är mer intressant att prata med killar för de är inte så jävla utseendefixerade.
-
Och killar, de är mycket snällare, och sötare. Sådeså. 
-
Om jag känner dig, så ska du veta en sak. Jag hatar dig jävligt mycket! :)
-
Men puss till alla er som läser min blogg. Ni är awesome ! 

Kommentarer
Postat av: anders

ajjemän

2011-11-08 @ 18:26:12
Postat av: Liam

i'm awesome!!!!

2011-11-08 @ 19:18:26
Postat av: Miss Bieber

BRA ANNA !! :) <33 :*

2011-11-09 @ 06:49:31
URL: http://linnbbieber.blogg.se/
Postat av: David

Good job!

2011-11-10 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0